گروه زنان و زایمان

گروه زنان و زایمان بیمارستان تهرانپارس ، با هدف ارائه مراقبت های تخصصی دوران بارداری و در جهت ارتقای سطح مراقبت های درمانی این گروه از بیماران، فعالیت خود را از بدو تاسیس آغاز نمود. این بخش با بهره گیری از پزشکان و پرسنل با تجربه، تلاش می کند خدمات پزشکی مورد نیاز مادران باردار را به بهترین شکل ممکن ارائه کند.

در راستای همسویی با سیاست های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مبنی بر انجام زایمان به روش طبیعی در بلوک زایمان، خدمات درمانی در بالاترین سطح کیفیت ارائه می شود.

بیمارستان فوق تخصصی تهرانپارس افتخار دارد که با اجرای استانداردهای پایش بیمارستان های دوستدار کودک موفق به دریافت لوح بیمارستان دوستدار کودک از بدو تاسیس تا به امروز می باشد در این بیمارستان با اجرای دقیق طرح “Rooming” در راستای کمک به شیر دهی مادران ، نوزاد از ابتدای تولد در صورت انجام زایمان طبیعی توسط مادر، در کنار او قرار می گیرد و بعد از کنترل در ساعات اولیه، می تواند به همراه مادر به بخش انتقال یابد و تمام مدت بستری در کنار او قرار گرفته و از شیر مادر تغذیه نماید.

در اتاق عمل جهت مادرانی که اندیکاسیون سزارین دارند حضور ماما جهت انجام دقیق تماس پوست با پوست بصورت ۲۴ ساعته انجام می پذیرد.

مشخصه های ویژه

ریاست گروه زنان و زایمان از اساتید برتر دانشگاهی می باشند که با بهره مندی از دانش و تخصص روز و نیز حضورپزشک متخصص زنان و زایمان مقیم ۲۴ ساعته و پرسنل مجرب مامایی آماده خدمت رسانی به این گروه از مراجعین می باشد.

خدمات تخصصی ارائه شونده

در بخش زنان و زایمان بیمارستان فوق تخصصی تهرانپارس زایمان طبیعی بدون درد ”اپی دورال” با حضور تیم مجرب بیهوشی، تیم مجرب مامایی و زنان انجام می پذیرد.

جستجو در سایت